Η προσπάθεια απαξίωσης της ΕΥΑΘ συνεχίζεται. Είναι γνωστό πια σε όλους ότι η έλλειψη προσωπικού έχει οδηγήσει σε τραγικές καταστάσεις.
· Αυτή τη στιγμή ανειδίκευτοι συνάδελφοι εκτελούν χρέη εργοδηγού μηχανικού και διαχειρίζονται τόνους χλωρίων.
· Οι μαθητές του ΟΑΕΔ που κανονικά πρέπει μόνο να παρακολουθούν την εκτέλεση εργασιών, τις εκτελούν κανονικά, σα να είναι μόνιμο προσωπικό.
· Τελειόφοιτοι ΤΕΙ που κάνουν την πρακτική τους, καλούνται να καλύψουν πάγιες θέσεις της ΕΥΑΘ που παραμένουν κενές.
Το αποτέλεσμα; Τεράστιες ουρές στα ταμεία, βλάβες που αργούν να επισκευαστούν, και οι καταναλωτές να αγανακτούν για την ταλαιπωρία. Ο σκοπός όλων των παραπάνω είναι διπλός, αφενός κάνουμε οικονομία παρουσιάζοντας «κέρδη» και αφετέρου απαξιώνουμε την εταιρεία στα μάτια του κόσμου ώστε να πει: « άντε να σας πάρει ο ιδιώτης να ησυχάσουμε» .
Η κατάσταση όμως έχει και συνέχεια, μόλις στα μέσα Ιουλίου, κατακαλόκαιρο, με την κατανάλωση στα ύψη, οι διοικούντες την ΕΥΑΘ, αποφάσισαν να αναδιοργανώσουν τη λειτουργία του δικτύου ύδρευσης…
Αυτή τη στιγμή επικρατεί το απόλυτο αλαλούμ! Τα συνεργεία βλαβών από οκτώ περιφερειακά και φυσικά πιο ευέλικτα, συνενώθηκαν σε ένα. Πείτε μας κύριοι «υπεύθυνοι», σε πόσο χρόνο διανύετε το κέντρο της Θεσσαλονίκης όταν η βλάβη παρουσιάζεται στο άλλο άκρο της πόλης; Το ίδιο προσωπικό που απασχολούνταν μόνο πρωί τώρα καλείται να καλύψει τρεις βάρδιες, άρα το πρωί υπάρχει μόνο το 1/3 του προσωπικού, φυσικά και δε θα προλάβει…
Φτάσαμε σήμερα, λίγο πριν η «επιτυχημένη ΕΥΑΘ» ξεπουληθεί σε ιδιώτες, να ζητάμε βοήθεια από τους δήμους! Η ΕΥΑΘ μια εταιρεία υψηλής κεφαλαιοποίησης όπως χαίρονται κάποιοι να τονίζουν παρακαλάει τον τοπικό δήμο μήπως και μπορέσει να διορθώσει βλάβες της… Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ! Έτσι την καταντήσανε της ΕΥΑΘ.
Ακόμη να αναφέρουμε το περίφημο call center…Μέχρι πρότινος, έμπειροι τεχνίτες συνάδελφοι που γνώριζαν και το αντικείμενο και τις περιοχές της πόλης απαντούσαν στα τηλέφωνα αναφοράς βλαβών. Ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ, είχε την φαεινή ιδέα να αναθέσει τη δουλειά αυτή σε εξωτερικούς συνεργάτες, γιατί λέει θα ήταν πιο οικονομικό για την εταιρεία και θα φαινόταν καλύτερα η εικόνα της ΕΥΑΘ στους καταναλωτές… Αποτέλεσμα; Χαριτωμένες αλλά άσχετες φωνές να απαντούν στα τηλέφωνα, ανίκανες να διακρίνουν τη σοβαρότητα μιας βλάβης με συνέπεια σοβαρές διαρροές να εκκρεμούν την ώρα που τα συνεργεία της ΕΥΑΘ ασχολούνται με περιπτώσεις όπως: «Η βρύση τρέχει άσπρο νερό»(από την υψηλή πίεση, κάτι φυσιολογικό για εμάς αλλά που να το ξέρει η ναζιάρα κοπέλα που απαντάει στο τηλέφωνο;)
Τέτοια και άλλα τραγελαφικά συμβαίνουν την ώρα που υπόγεια καταστήματα πλημμυρίζουν, και περιουσίες καταστρέφονται.
Για εμάς τίποτα δεν είναι τυχαίο, ακόμη και η ανικανότητα έχει όρια. Εδώ πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο απαξίωσης της ΕΥΑΘ στο κόσμο που στηρίζει τους αγώνες μας.