Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009

Πληροφόρηση και παραπληροφόρηση


Οι εργαζόμενοι στην ΕΥΑΘ σας ενημερώνουν ότι το τηλεφωνικό κέντρο της ΕΥΑΘ για τις βλάβες λειτουργεί κανονικά. Επιτέλους η παραπληροφόρηση εκ μέρους της Διοίκησης, πρέπει να σταματήσει. Ας μας πει η ΕΥΑΘ το τηλέφωνο 6944647729 σε ποιον ανήκει και τι θέση κατέχει στην εταιρεία όπως επίσης και τι αρμοδιότητες έχει. Ποιος είναι αυτός στον οποίο οι συμπολίτες μας εμπιστεύονται την υδροδότηση τους;
Θέλουμε να τονίσουμε ότι η λειτουργία των αντλιοστασίων δε σταμάτησε καθόλου, παρόλο που οι συνάδελφοι ζητάνε να συμμετάσχουν στην απεργία, μιας και η Διοίκηση της ΕΥΑΘ δεν είχε ανακοινώσει προσωπικό ασφαλείας…
Το παιχνίδι των εντυπώσεων το παίζει καλά η Διοίκηση, να αναφέρουμε:
· Τις οπτικές ίνες,
· Το εμφιαλωμένο νερό,
· Την παραγωγή ενέργειας,
· Τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας
· Το μνημόνιο συνεργασίας με τους δήμους;
Τι απ’όλα αυτά πραγματοποιήθηκε;
· Ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ πρότεινε ή όχι 27% αύξηση για τον…εαυτό του τη στιγμή που η επίσημη πρόταση του για τους εργαζόμενους είναι 0%; Ο διορισμένος από την Κυβέρνηση θέλει να δώσει 0% σε αυτούς που ζούνε από την ΕΥΑΘ και οι οποίοι προσελήφθησαν με εξετάσεις!
Όλα τα παραπάνω δεν είναι φαντασία μας, είναι έργα και επιλογές μιας Διοίκησης η οποία έχει καταδικαστεί σε φυλάκιση για AΠΕΙΘΕΙΑ. Μιας Διοίκησης που βλέπει μόνο νούμερα και τίποτα άλλο, που αφήνει να διαχειρίζονται το νερό της πόλης ανειδίκευτοι εργάτες στο βωμό του κέρδους. Που δεν κάνει νόμιμες προσλήψεις για να μη ξεφύγουν τα έξοδα, προσλήψεις σε μια πόλη που τη μαστίζει η ανεργία. Για εμάς αυτό είναι το ζητούμενο: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ!

Δε μπορεί ο συμπολίτης μας να στρέφεται εναντίον των εργαζομένων επειδή δεν προλαβαίνουν να τον εξυπηρετήσουν. Το δίκτυο της ΕΥΑΘ συνεχώς επεκτείνεται και το προσωπικό διαρκώς συρρικνώνεται, είναι αδύνατον να καλυφθούν περιοχές πληθυσμού 1.500.000 πολιτών με 460 άτομα όταν παλαιότερα με το μισό πληθυσμό υπήρχαν περισσότεροι από 600 εργαζόμενοι.